Hulp nodig met je aanvraag?

085 500 1311

Ma - Vr 8:30 tot 17:00 uur

Home » Woerden » DDM B.V.
DDM B.V. uit Woerden

DDM B.V.

1.8
6 beoordelingen Schrijf een review
Gratis offertes vergelijken Vergelijk offertes en bespaar!

DDM B.V., dakdekker in Woerden

DDM B.V. is een dakdekker in Woerden in de provincie Utrecht. Het dakdekkersbedrijf is gevestigd op Trasmolenlaan 12. DDM B.V. is opgericht op 29-01-2020.

DDM B.V. is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Het bedrijf is geregistreerd onder KvK nummer 77176146 en de ondernemingsvorm is een Besloten Vennootschap (BV). De vestiging aan de Trasmolenlaan telt 1 werkzaam persoon. Onderstaand op deze pagina vind je meer gegevens van dit bedrijf.

Schakel een vakman in voor alle werkzaamheden aan je dak. Benieuwd naar de prijzen? Start nu je gratis offerteaanvraag! Vergelijk diverse offertes van vakmannen bij jou in de buurt. Bespaar op de kosten.

Benieuwd naar de prijzen? Vraag gratis offertes aan!

Bedrijfsgegevens

Claim je bedrijf
Bedrijfsnaam
DDM B.V.
KvK-nummer
77176146
Vestigingsnummer
44893922
Oprichtingsdatum
29-01-2020
Vestigingsnummer
Hoofdzaak
Aantal werknemers
1 werkzaam persoon
Bedrijfsvorm
Besloten Vennootschap (BV)
SBI omschrijving
Dakdekken en bouwen van dakconstructies
SBI code 1
4391

Voorbeelden werkzaamheden

Lekkage onderhoud dakgoten schoonspuiten reparatie renoveren dakbedekking complete daken renoveren dakappel reparatie dakpannen leggen epdm daken herstellingen

Adresgegevens vestigingsadres

Straatnaam
Trasmolenlaan
Huisnummer
12
Postcode
3447GZ
Plaatsnaam
Woerden
Gemeente
Woerden
Provincie
Utrecht
Land
Nederland

Contactgegevens

Telefoonnummer
06-26103847

Openingstijden

Maandag
08.00 - 17.30
Dinsdag
08.00 - 17.30
Woensdag
08.00 - 17.30
Donderdag
08.00 - 17.30
Vrijdag
08.00 - 17.30
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Externe links

DDM B.V. ervaringen

1.8
6 beoordelingen

Onderstaand een overzicht van beoordelingen van DDM B.V.. Wat is jouw ervaring met DDM B.V.? Laat een beoordeling achter en help andere bezoekers.

Schrijf een review

BELAZERD DOOR ROYAL DAKBEDEKKING NU DDM

Geplaatst op 12 juli 2021 door Marielle
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

net als de andere had ik dit geweten en gelezen had . deze recensies over ddm dat het royal was had ik ze nooit genomen bij mij heten ze nog royal zijn in januari geweest en hebben mijn spaargeld gewoon opgegeten en ja je wordt gewaarschuwd maar na veel vergelijken kwamen we bij hun uit niet qua goedkoopste prijs maar door gespecificeerde offerte een factuur dus niet zwart en duidelijke afspraken en het materiaal gezien te hebben. gelijk betalen was het na een dag werk en daarna begon de ellende vele telefoontjes naar het bedrijf geen antwoord werd opgehangen enz ook de whatsap was ineens buiten werking via andere telefoons geprobeerd namen ze op je begint te zeggen en boem hangen op bedrijf ineens verdwenen en nu ddm op het zelfde adres in woerdenGA NIET IN ZEE MET ZE. vandaag het dak laten repareren door een ander bedrijf weer een hoop geld bleek water onder de dakbedekking( dak bedekking te dun is eigenlijk voor tuinhuisje dus niet het afgesproken materiaal) te liggen de trims niet vast en te klein water ook daar er onder gelopen nu gedeeltelijk gerepareerd maar over 5 jaar inspectie ivm de dakbedekking dus komen er nog meer kosten aan al met al geen garantie en een domper op mijn nieuwe dak denk je voor 15 jaar goed te zitten

Slechte service Royal Dakbedekking / DDM

Geplaatst op 18 maart 2021 door Sasha
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

Helaas eerdere recensies over DDM alias Royal Dakbedekking te laat gelezen, anders had ik nooit opdracht gegeven!

Website en offerte zagen er netjes uit, echter in de praktijk blijkt dat de werkzaamheden zo slecht waren uitgevoerd, dat de situatie slechter was dan voordat ze begonnen aan de werkzaamheden.
Dakbedekking zit los en diverse werkzaamheden genoemd in de offerte bleken niet te zijn uitgevoerd. (na inspectie van een ervaren dakdekker)
Er wordt niet meer gereageerd op mail en de telefoon wordt standaard niet meer beantwoord (voicemail).

Ook direct betalen na ‘uitvoering’ van de werkzaamheden blijkt bij mij het geval, aangezien men nogal intimiderend overkwam als ik het niet zou direct zou betalen.

Ik raad Royal Dakbedekking absoluut niet aan, geen vakwerk!
Het aantal sterren, minimaal 1, is het nog niet eens waard.

Beroerde service van DDM alias Royal Dakbedekking

Geplaatst op 18 februari 2021 door Jeroen
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (2)

Ik legde eerst niet de link met DDM maar het blijkt dat het bedrijf Royal Dakbedekking waar ik zaken mee heb gedaan, op hetzelfde adres zit. Had ik dit maar eerder geweten want dat duidt natuurlijk op problemen!

Ik heb recentelijk dit bedrijf mijn dak van mijn huis laten renoveren. Ik heb destijds de opdracht gegeven mede vanwege een nette offerte, website en het lidmaatschap van een aantal branche organisaties (dat staat althans op hun website vermeld).

Dit bedrijf bleek echter na inspectie van een ervaren dakdekker (had ik hem het werk maar laten doen..) slecht werk te hebben afgeleverd; matige afwerking, nieuwe dakbedekking zit los met lekkage en waterschade als gevolg. Ze reageren niet op mijn verzoeken per telefoon (krijg altijd een voicemail) en email om hun garantie na te komen.

Daarbij werd ik na afronden van de werkzaamheden min of meer gedwongen direct te betalen (anders zouden de dakdekkers niet weggaan).

Ik snap dat ik aan alle kanten ben genaaid en zij hebben hun geld en wachten tot ik te moe ben om nog iets te doen of gaan simpelweg failliet om weer verder onder een andere naam. Maar het is wel erg frustrerend aangezien dit is betaald met geld uit de erfenis van mijn vorig jaar jong gestorven vrouw… wat een…

LET OP!! Garantie regeling wordt niet nagekomen, hogere kosten

Geplaatst op 9 november 2020 door Anita
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

Mijn nokvorsten van mijn dak moesten in maart van dit jaar , na inspectie door Levi van dit dakdekkersbedrijf vervangen worden.
(Let op !! Je krijgt nooit iemand anders te spreken dan hem , namens dit bedrijf)
Vervolgens werd vastgesteld dat mijn dakpannen ook aan vervanging toe waren (32 jaar oud, ook hier kon ik in meegaan)
Toen bleken mijn dakpanlatten ook niet meer goed en deze moesten , naar later bleek ook vervangen worden (dit koste maar liefst €1225 boven op de gemaakte offerte van -toen nog – net 7000 euro.
Over deze reparatie , de dak latten, had ik later sterk mijn twijfels , omdat ik zag tijdens de werkzaamheden dat deze absoluut niet rot o.i.d. waren.
Ik zou dan nieuwe nokvorsten , dakpannen panlatten en trespa om de woning heen krijgen op mijn verzoek, de offerte werd gemaakt en naar later bleek-bij de levering- was er verkeerd ingemeten.
De trespa en een deel van de dakpannen was (te kort) ingemeten en de rekening werd nu €9.084,44.
Ik moest deze kosten betalen dus dat was al een zeer onaangename verrassing maar ik dacht als alles dan weer in orde is ,dan moet het maar.

De werkzaamheden begonnen , de eerste dag waren er 2 personen , uiteindelijk kwamen er steeds meer werk mannen bij .
Doordat het trespa al tekort (aan materiaal) was ingemeten werd er geen gehoor gegeven aan mijn uitdrukkelijke wens om ook de onderzijde , dus niet alleen de zijde waar je tegen aan keek maar ook de onderzijde van het trespa rondom het dak te vervangen.
Dit werd niet gedaan want dat was niet nodig en er was geen materiaal voor , het was niet meegenomen bij de in meting

Nadat de klus op donderdag afgeraffeld werd en dakpannen niet recht en mogelijk ook niet vast lagen werd er door mij betaald.
En heb ik naar nu blijkt bij mijn slaapkamer raam een probleem met het dak, de dakgoot of het trespa. Ik weet niet wat er is maar ik heb daar een soort lek of vervuiling wat volgens mij uit de onderste deel van het trespa vandaan komt.
Dit is immers niet vervangen en langs de naden uit de onderzijde loopt telkens bruin vocht wat langs mijn ramen loopt over het gehele raam. Ook aan de binnen zijde van mijn slaapkamerraam zitten allemaal bruine vochtkringen op mijn rol gordijn.

Dus ik heb een schriftelijke klacht gestuurd , nadat ik bovenstaande recensies gelezen had , kreeg ik namelijk meteen argwaan over de werkzaamheden service en garantie.
Direct binnen een kwartier na het versturen van mijn mail kreeg ik een telefoontje van diezelfde Levi die hier de offerte had opgenomen, de offerte bijstelde, en die kennelijk over alles gaat.
Hij beloofde mij te komen om de schade op te komen nemen, nadat ik hem via de email allemaal foto’s van de schade had toegestuurd
Dit was op 3 november

Levi kwam niet opdagen , zonder bericht, toen ik hem belde had hij zich zogenaamd geblesseerd tijdens een klus aan zijn lies hij was toen 16:59 uur onder weg naar het ziekenhuis.
Volgende dag , ik belde hem , en wat wonderbaarlijk Levi was was dat hij gewoon aan het werk en zou vandaag iemand sturen of zelf komen.
Lang verhaal …kort er is dus niemand gekomen.
Ik zit nu dus met de schade!!!

Resumerend ; Let op
Levi , in mijn geval, regelt alles zelf via de telefoon bij opmaken of bijstellen van de offerte.

Levi veranderd telkens van telefoonnummer , in maart had ik 2 andere telefoonnummers nu op dit moment heeft hij weer een ander nummer. kennelijk om voor de klant vervolgens na een periode niet meer bereikbaar te zijn.

De offerte valt dus vaker hoger uit dan eerder opgegeven , zie andere recensies van andere klanten.
Je moet inderdaad contant betalen.

Garantie stelt niets voor, ze komen gewoon niet !!!

Als de klus toch een maatje te groot is komen er ineens allemaal vreemden bij , dit wordt niet overlegd.

Het bedrijf maakt de fout , bijvoorbeeld bij inmeten en jij als klant wordt niet meer gehoord , dus de klus wordt niet goed gedaan.
In mijn geval, het trespa is niet geheel vervangen waardoor er nu mogelijk schade is.
Je wordt als klant onder druk gezet om de extra kosten, wat hun /zijn fout is op je te nemen.
Je bent immers afhankelijk van hen en iemand anders krijg je niet spreken

Waardeloze service

Geplaatst op 25 september 2020 door J.
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1)

Op maandag 3 augustus 2020 is DDM Dakwerken voor renovatie van ons dak begonnen met de werkzaamheden. Het betrof het vervangen van circa 150 m2 folie, panlatten en dakpannen. De eerste dag waren ze netjes op tijd en met 4 collega’s aanwezig. De afvalcontainer werd meteen gebracht en zelfs de volgende dag al omgewisseld voor een nieuwe, lege container.
In de loop van de week bleek het werk langer te duren dan gedacht (maximaal 5 werkdagen), met name door het ontzettend warme weer van 30 graden of meer. Voor ons geen probleem, maar afstemming hierover was lastig. De dakdekkers konden wat ons betreft vroeg beginnen (rond 6 uur was gevraagd), maar dit werd intern niet afgestemd en waren ze er ’s morgens vaak pas ná half 8 en soms pas rond half 9. Dit leidde bij ons tot lichte frustratie, omdat we zelf wél om 6 uur opstonden. Door de warmte en het late beginnen ’s morgens (ze kwamen vanuit de omgeving Oss, reistijd ca. 1 uur) werd er totaal niet effectief gewerkt en regelmatig waren de heren rond 12/13 uur weer vertrokken.
Om het toch snel af te kunnen maken, kwamen er 2 collega’s op zaterdag 8 augustus, die vervolgens graag op zondag terug wilden komen voor de laatste werkzaamheden. Nadat we dit met de buren hadden afgestemd, hoorden we de hele middag niks en kwamen ze uiteindelijk zondag niet langs zonder ons iets te laten weten. Daarbij was het niet één dag werk, elke keer was het volgens de heren maar één dag werk, maar uiteindelijk moesten ze maandag t/m woensdag terugkomen. De frustratie bij één van de dakdekkers liep richting ons op, toen bleek dat ze niet uitvoerden wat ze wel toezegden en wij wilden dat de leidinggevende dit zou controleren. Een aantal voorbeelden van punten die niet goed zijn uitgevoerd of conform afspraak zijn uitgevoerd:
– Discussie over het afdekken van het dak toen er regen werd voorspeld. De dakdekkers vonden het niet nodig omdat “ze verzekerd waren, als er regen zou komen”. Omdat wij niet met de schade wilden zitten (als het zou doorlekken), is er op onze kosten een groot zeil gekocht en vastgezet. Toen het ‘s middags inderdaad flink en enkele uren ging regenen en het dus maar goed was dat wij hadden aangedrongen, werd er de volgende dag met geen woord over gerept en het zeil werd niet vergoed;
– Nokvorsten niet vastschroeven en wel zeggen dat dit is gedaan;
– Pannen naast het dakraam niet vastgeschroefd en wel zeggen dat dit is gedaan;
– Halve pannen niet vastschroeven;
– Pannen niet recht leggen;
– Kilkeper slordig afwerken;
– Kilkeper niet willen afmaken, omdat een andere collega de pannen had gelegd;
– De panlatten van het garagedak niet op de balken (oude positie) vastnagelen maar gewoon in het dakbeschot (vooraf door ons gevraagd om hier rekening mee te houden). Antwoord “ja hoor, zo werken wij altijd”. Nou, niet dus….)
– Nokken niet waterdicht afgewerkt, prutswerk in de afwerking;
– HWA leiding volledig verstopt omdat alle rommel en geslepen panstukken erin gegooid werden. Dit heeft ons 2 avonden gekost om te herstellen, omdat de hele regenpijp los moest en we op onze buik liggend zelf het puin uit de afvoer moesten halen. Gelukkig kwam er half augustus een flinke regenbui waardoor dit prutswerk al snel duidelijk werd. De kosten voor een nieuwe regenpijp waren overigens gewoon voor onze rekening;
– Dakpannen die door één van de dakdekkers vanaf het garagedak naar beneden (kapot) werden gegooid in een stapel met houten panlatten en vervolgens niet werden opgeruimd, waardoor wij zelf tussen het hout op zoek moesten naar de restanten van de dakpannen;
– Boeibord gesloopt en geen melding van gemaakt, zowel niet richting ons als opdrachtgever als richting de eigen leidinggevende, waardoor wij onaangenaam verrast waren. Vervolgens op ons aandringen gerepareerd, echter moest ik zelf vermelden dat de goot afwaterend richting de afvoer moest worden gemonteerd in eerste instantie liep de afwatering van de afvoer af. Naar mijn mening hoort een vakkundig dakdekker dit zelf ook te weten…..
– Een volle container die zeker 3 weken lang niet afgevoerd wordt, (mogelijk) omdat niet alle facturen voldaan werden (dit werd mij meegedeeld door de containerverhuurder). Nadat ik de containerverhuurder vroeg waarom het mijn probleem gemaakt werd en de container gewoon opgehaald moest worden, was de reactie: “nu bemoei jij jou er ook mee richting DDM en is de kans dat wij nog iets betaald krijgen groter”. Volgens DDM was er meerdere keren gebeld dat de container opgehaald kon worden en was er geen sprake van betalingsachterstand.
De communicatie van deze heren richting ons als klant gaat echter alle verbeelding te boven. DDM als bedrijf blinkt uit in het totaal niet en zeker niet tijdig communiceren en het totaal niet houden aan afspraken. We hadden diverse vaste en mobiele nummers van ze, maar bellen naar deze nummers leidde tot niets en het 24-uurs-nummer is slecht bereikbaar met een voicemail, waarop je niet wordt teruggebeld. De keer dat ik met mijn werktelefoon belde (en dus een onbekend nummer gebruikte), werd er per ongeluk wél opgenomen. Waarschijnlijk zijn al mijn nummers geblokkeerd want ik krijg op dit moment niemand meer te pakken en wordt ook niet teruggebeld.
De werkzaamheden zijn nog steeds niet af en ook niet naar behoren uitgevoerd. Een speciale pan is niet geleverd, een aantal pannen liggen niet recht en de kilkeper is slecht opgeleverd. We hebben meerdere keren contact gezocht en proberen uit te leggen dat wij het wél wilden laten afmaken.
Aangezien ik zelf ook in de bouw werkzaam ben, zijn de werkzaamheden om het dak te vervangen gaandeweg met zeer veel moeite en controles vanuit onze kant toch nog redelijk uitgevoerd. Mensen die hier geen gevoel bij hebben en vertrouwen op de vakkundigheid van dakdekkersbedrijf DDM komen hier helaas bedrogen uit.
Tot op heden wordt er vanuit DDM niet met ons gecommuniceerd, ondanks dat er al meerdere keren is beloofd de werkzaamheden af te maken en er keer op keer toezeggingen worden gedaan. Toen we zelf bij het opgegeven adres in Woerden zijn gaan kijken, bleek het te gaan om een kantoorverzamelgebouw waar ze als “flexgebruiker” gevestigd zijn en wat ze vooral gebruiken als postadres.

Voor de volledigheid: als er veranderingen zijn en DDM op deze review reageert, zullen wij deze in dit review met jullie delen.

P.S. Nog een paar tips van onze kant: betaal niet vooruit of tenminste niet meer dan de uitgevoerde werkzaamheden, om teleurstelling te voorkomen. Controleer wat je met DDM afspreekt, dus ga zelf het dak op om te controleren en neem niets aan van wat gezegd wordt. Zorg tot slot dat u thuis bent als de werkzaamheden worden uitgevoerd.

Oplichters

Geplaatst op 30 juli 2020 door Chris
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (1.8)

Dit bedrijf is een regelrechte ramp,maken niets of ruimen niets op.
Het afrekenen moet contant en als je een prijs afspraak maakt,’dan komt er op het einde nog extra kosten bij. Bedrijf heeft alleen een postadres in woerden. Gewoon oplichters

Tovenaars

Geplaatst op 10 juni 2020 door Ger
Klantenservice
Deskundigheid
Prijs / kwaliteit
Nakomen afspraken
Gemiddelde score (4.3)

Wij hebben een ander huis gekocht en onze vaste dakdekker wil geen daken met EPDM behandelen en ons nieuwe huis is daarmee uitgerust. Van het huis was de berging lek, een regenpijp bij de carport lekte eveneens en volgens de expert van VEH was er iets mis met de overloop van ons dak. Het dak van de berging werd nog doorboord voor een schoorsteen en ook dat moest gekit worden.
Een offerte opgevraagd bij DDM Woerden. Die kwamen snel en offreerden een bedrag van € 875,00 ex BTW.
Offerte goedgekeurd in de veronderstelling dat er veel te vernieuwen viel. Een paar dagen laten kwamen de mannen al en ze konden toveren. In een uur was alles ‘gefikst’. Voor het merendeel met kit. Mooi? Nee. Snel ja: even afrekenen en niet met pin. Ik heb betaald, want ik ben een overeenkomst aangegaan. Maar dat dakdekkers hogere uurtarieven hebben dan advocaten dat wist ik niet.
Ze kunnen toveren: in een oogwenk is alles gedaan en dan op weg naar het volgende slachtoffer?

Vergelijk dakdekkers en bespaar op de kosten!

Gratis dakdekker offertes vergelijken?

Door offertes te vergelijken bespaar je tot wel 40% op de kostprijs!

Start gratis offerteaanvraag